FIT V DAN

Zamenjaj jutranjo lenobo za trening FIT V DAN. Tako kot reden zajtrk, vnesite v dnevno rutino tudi jutranjo telovadbo.Na uri se boste z različnimi tehnikami najprej raztegnili in ogreli vaše telo.
Naslednjih 30 minut (aerobni del) bomo poskrbeli, da se bo vaše telo napolnili z energijo. Poskrbeli bomo, da bo celotno telo lažje kljubovalo vsakodnevni rutini vašega dela. Če že zjutraj poženemo metabolizem bomo še cel dan pospešeno kurili kalorije (odličen začetek dneva za tiste, ki si želite shujšati).

Razlogi zakaj vadba FIT V DAN:

1. Pospešite svoj metabolizem.
Ali vaše tipično jutro izgleda tako, da se zadnjo minuto prikobacate iz postelje, se na pol v snu umijete, oblečete in ne da bi se prav zavedli, že sedite v avtu na poti v službo? Najbrž bi se strinjali, da vaše telo v tem primeru ne deluje s polno paro, saj pravzaprav še na pol spite.
Z jutranjo vadbo pa povzročite, da stopnja vašega metabolizma naraste, kar pomeni, da porabljate več energije kot sicer ne samo med vadbo temveč še nekaj ur po končani vadbi.
Raziskave namreč kažejo, da jutranja vadba spodbudi metabolizem, tovstni učinki pa lahko trajajo celo do 24 ur!

2. Porabljate svoje maščobne zaloge.
Jutranja vadba naj bi bila dobra za kurjenje maščob, saj že zjutraj pospešite metabolizem in tako tudi kurjenje maščob. Seveda, brez polnovrednega zajtrka si ne boste naredili velike usluge pri kurjenju maščob, zato poskrbite za manjši polnovreden obrok. Super zajtrk in jutranja telovadba bosta aktivirala telo tako, da začne kuriti vse odvečne maščobe in ne mišic. Ste pripravljeni?

3. Imate več možnosti, da vadba postane vaša vsakodnevna navada.
Po raziskavah sodeč, za tiste, ki vadijo zjutraj, obstaja največja verjetnost, da bodo z vadbo vztrajali tudi v prihodnje.
Če postane jutranji obisk fitnesa vaš vsakodnevni ritual, ste torej na dobri poti, da telesna vadba postane nepogrešljiv del vašega življenja.

4. Poskrbite za dobro razpoloženje skozi ves dan.
Jutranja vadba ima zaradi sproščanja endorfinov pozitivne učinke na razpoloženje. Zaradi nje se koncentracija tega hormona sreče v telesu poveča tudi do osem ur.
Poleg tega si lahko med jutranjo vadbo v mislih organiziramo dnevne aktivnosti in tako dan začnemo manj stresno. Zavedanje, da ste že zjutraj naredili nekaj koristnega zase, vas bo spremljalo skozi ves dan. Kaj je torej lepšega, kot dan začeti z obilo energije in dobre volje?

5. Lažje kljubujete mentalnim naporom skozi dan.
Telesna aktivnost navsezgodaj zjutraj je za prebuditev vaših mentalnih funkcij bolj učinkovita od skodelice kave. Kisik, in ne kofein, je tisto, kar vaši možgani zjutraj potrebujejo, da začnejo delovati kar se da najbolj učinkovito; dotok kisika v telo pa povečate prav s telesno aktivnostjo.
Raziskave kažejo, da telesna vadba poveča miselno učinkovitost še 4 do 10 ur po koncu telesne vadbe. Uspešen recept za poslovne, študijske in druge uspehe, torej!

6. Zaradi jutranje vadbe boste zvečer hitreje zaspali.
Povsem logično je, da boste zaradi zgodnejšega vstajanja in jutranje vadbe zvečer hitreje zaspali. Skozi cel dan imate aktivnosti, ki terjajo vašo energijo in zato, je večina ljudi zvečer že preutrujena za kakršnokoli telovadbo. Vendar kljub utrujenosti, ima kar nekaj ljudi težave s spancem. Ker pa boste v tem primeru dan že zjutraj pravilno začeli (z drugačno aktivnostjo, kot jo imate preko dneva), boste na koncu dneva čutili prijetno utrujenost, ki vas bo zazibala v sladek spanec.

7. Imate več možnosti, da izvedete zadani dnevni trening. Že zjutraj planirate, da se ob 18:00 udeležite ure skupinske vadbe. Toda: v službi dobite nekaj nepričakovanih dodatnih nalog, zaradi česar se zadržite dlje, kot ste načrtovali. Doma pa vas že čakajo druge obveznosti. Vadba tako spet odpade. Zveni znano?Če vadbo načrtujete zjutraj, še preden začnete z ostalimi obveznostmi, imate termin, ki je rezerviran samo za vas. Tako imate več možnosti, da dejansko izvedete zadani trening. In tudi, če gre ves preostanek dneva po zlu, vam je uspelo narediti nekaj koristnega zase in svoje zdravje. Prijetna misel, kajne?

  • Fitnes

    Vadba v fitnesu je primerna za vsakogar, za moške in ženske, začetnike, rekreativce, vrhunske športnike, za profesionalne bodybuilderje, za osebe po operacijah z rehabilitacijskim programom in za osebe z različnimi zdravstvenimi težavami. Zgornjih starostnih mej v fitnesu ni.

  • Skupinska vadba

    Naj leta ne bodo ovira za nikogar, zavedajte se, da je življenje s športom lepše! Programi so namenjeni za celotno populacijo, od najmlajših do starejših, za moške in ženske, za tiste ki so že fit kot tudi za tiste, ki to želijo postati. Priporočam vam, da se pred prvim obiskom posvetujete z vaditeljem aerobike, ki vam bo razložil pomen posameznih programov in tako boste na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev našli ustrezno vadbo za vas.

  • ANTIGRAVITY

    Antigravity je ples svobode gibanja in sile težnosti, je revolucionarna vadba, ki jo je skrbno razvijal Christopher Harrison – ustanovitelj Antigravity. Christopher pravi: „Če lahko vi začasno izklopite zdrav razum, vam jaz zagotavljam, da lahko izboljšate zdravje, postanete srečnejši in osebno zrastete v le eni učni uri.“ Točno to je antigravity, dobesedno vas povzdigne, zapelje, popelje, odnese in nato prizemlji v pristanku na trdnih tleh.

  • Thor dvorana

    Basic Thor sistem vas bo v nekem časovnem okviru popeljal skozi učenje gibov, ki se jih boste med treningi naučili pravilno izvajati. Povdarek je na kvaliteti gibov in periodizaciji. Basic Thor je lahko vaša odskočna deska za nadaljnje športno udejstvovanje pri ostalih programih, lahko pa je to tudi sistem, ki vas bo okupiral za daljši čas.