Fitnes

Kaj je fitnes?

Beseda fitnes izvira iz angleškega izraza To be fit, kar pomeni biti v dobri fizični kondiciji, biti dobrega zdravja oz. biti pripravljen.

Vadba v fitnesu spada v področje športne rekreacije v bivalnem okolju in je ena najbolj razširjenih športnih aktivnosti v današnjem času. Fitnes je dober gradnik in temelj prav vsakega športa.

Vadbo v fitnesu sestavljajo

  • vadba namenjena pridobivanju mišične moči in vzdržljivosti
  • vadba namenjena razvijanju in ohranjanju gibljivosti
  • vadba namenjena krepitvi srca , dihal in ožilja
  • vadba namenjena uravnavanju telesne teže
  • kondicijski treningi
  • rehabilitacija in preventiva pred poškodbami

Vadba je namenjena vsem, ki želite nekaj storiti zase za to se pri nas najdejo mladi in starejši.

Zakaj v fitnes?

  • porabili boste maščobne zaloge
  • preoblikovali boste svoje telo ter izboljšali videz
  • zmanjšali boste tveganja za marsikatero bolezen in okrepili imunski sistem
  • postali boste bolj vzdržljivi saj se bo povečala vaša moč
  • ohranila se bo vaša gibčnost, povečala se bo struktura kosti
  • vaše splošno počutje se bo izboljšalo
  • premagovanje psihičnih in fizičnih naporov bo postalo lažje
  • zmanjšali boste stres
  • izboljšali boste kakovost življenja
  • zmanjšali boste znake staranja

Prednosti vadbe v fitnesu

  • majhna poraba časa (2 do 3 x tedensko 60 min vadbe) kar zadostuje, da boste fit in boste do določene meje celo napredovali
  • ne rabite nobenega predznanja
  • ne rabite trening partnerja
  • minimalna športna oprema (udobna oblačila, copati in brisača)
  • neodvisnost od vremena in razpoložljivega dnevnega časa

Komu je fitnes namenjen?

Vadba v fitnesu je primerna za vsakogar, za moške in ženske, začetnike, rekreativce, vrhunske športnike, za profesionalne bodybuilderje, za osebe po operacijah z rehabilitacijskim programom in za osebe z različnimi zdravstvenimi težavami. Zgornjih starostnih mej v fitnesu ni.

Kako pogosto v fitnes?

Pomembno je, da v fitnes zahajate v rednih časovnih intervalih, vsaj dvakrat (priporočamo trikrat) tedensko, saj boste le tako lahko dosegli zadovoljivo stopnjo definiranosti telesa in jo hkrati vzdrževali. Količina energije in čas, ki ga boste vložili v preoblikovanje telesa je vedno večja kot čas, ki ga telo potrebuje da se vrne v prvotno stanje.

Kako pravilno začeti?

V našem fitnesu vam nudimo brezplačno uvajalno uro (in tudi nadaljnje usmerjanje in spremljanje) z inštruktorjem, ki zajema teoretično in praktično predstavitev treninga v fitnesu. Priporočamo vam, da to možnost izkoristite saj se boste pravilno podučeni izognili poškodbam.

Kaj naj oblečem v fitnes?

Oblecite oblačila v katerih se boste počutili prijetno in udobno. Pomembno je, da so vaša oblačila iz naravnih materialov, ki koži omogočajo da diha hkrati pa vpijajo pot. Športni copati naj bodo predvsem lahki, udobni in čisti.Poleg športnih oblačil in obutve morate v fitnes prinesti tudi brisačo, ki je namenjena ohranjanju osnovne higiene v fitnesu

  • Fitnes

    Vadba v fitnesu je primerna za vsakogar, za moške in ženske, začetnike, rekreativce, vrhunske športnike, za profesionalne bodybuilderje, za osebe po operacijah z rehabilitacijskim programom in za osebe z različnimi zdravstvenimi težavami. Zgornjih starostnih mej v fitnesu ni.

  • Skupinska vadba

    Naj leta ne bodo ovira za nikogar, zavedajte se, da je življenje s športom lepše! Programi so namenjeni za celotno populacijo, od najmlajših do starejših, za moške in ženske, za tiste ki so že fit kot tudi za tiste, ki to želijo postati. Priporočam vam, da se pred prvim obiskom posvetujete z vaditeljem aerobike, ki vam bo razložil pomen posameznih programov in tako boste na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev našli ustrezno vadbo za vas.

  • ANTIGRAVITY

    Antigravity je ples svobode gibanja in sile težnosti, je revolucionarna vadba, ki jo je skrbno razvijal Christopher Harrison – ustanovitelj Antigravity. Christopher pravi: „Če lahko vi začasno izklopite zdrav razum, vam jaz zagotavljam, da lahko izboljšate zdravje, postanete srečnejši in osebno zrastete v le eni učni uri.“ Točno to je antigravity, dobesedno vas povzdigne, zapelje, popelje, odnese in nato prizemlji v pristanku na trdnih tleh.

  • Thor dvorana

    Basic Thor sistem vas bo v nekem časovnem okviru popeljal skozi učenje gibov, ki se jih boste med treningi naučili pravilno izvajati. Povdarek je na kvaliteti gibov in periodizaciji. Basic Thor je lahko vaša odskočna deska za nadaljnje športno udejstvovanje pri ostalih programih, lahko pa je to tudi sistem, ki vas bo okupiral za daljši čas.