Funkcionalni trening za ženske

Trening, kjer ženske kalorije kurimo na kvadrat. 

Draga ženska, odločili smo se, da naredimo trening v dvorani Thor samo zate. 

Gre za obliko treninga, ki izhaja iz funkcionalnih gibanj v vsakodnevnem življenju in spodbuja razvoj celotnega telesa in vseh motoričnih sposobnosti. Cilj vadbe je funkcionalnost telesa (ravnotežje, kondicijo, moč, koordinacijo), ki ga dosežemo z naravnimi in uporabnimi oblikami gibanja. Prav tako ohranjamo in razvijamo vzdržljivost, moč, ravnotežje, koordinacijo in gibljivost. 

Funkcionalna vadba je dinamična vadba, ki vsakič znova predstavlja nov gibalni izziv. Med vadbo bomo določena gibanja pospešili, upočasnili, spremenili smer, se spet ustavili, se borili s silo gravitacije, silo trenja in z lastno težo. Gre za različne principe treniranja za celo telo, delo po postajah, atletske vaje, stabilizacijske, ravnotežne, koordinacijske vaje, .... 

Pri funkcionalnem treningu aktiviramo več mišičnih skupin in sklepov hkrati. Aktivirajo se predvsem mišice stabilizatorjev trupa. Gre za vadbo, ki porabi do 30 % več človekove energije kot klasična vadba na napravah. Velika poraba kalorij pozitivno vpliva na anabolni učinek v telesu. 

Telo postane ob takem načinu treniranja bolj vzdržljivo in ima zato manjše tveganje za morebitne poškodbe v športu in vsakdanjem življenju. Treningi se izvajajo najprej s pomočjo lastne teže, nato šele s pripomočki. Izvajajo se na več različnih načinov, veliko k temu pripomore tudi domišljija. Najpogostejše oblike vaj so vaje za stabilizacijo, vaje za ravnotežje (npr. z uporabo žoge), vaje za pravilno držo in postavitev trupa, vaje na različnih ravneh (potisk žoge, dvigovanje uteži, metanje predmetov) in vaje z uporabo raznih pripomočkov – kettlebell, palice z utežmi, elastike, drogovi in podobno.

Vadba je primerna za vse, ne glede na spol, starost in telesno pripravljenost. Saj se večina vaj izvaja z lastno težo, prav tako pa tudi v kombinaciji z nekaterimi rekviziti, s katerimi z usmerjenim treningom vplivamo na izboljšanje kritičnih predelov telesa in poskrbimo za lepo oblikovano in predvsem funkcionalno telo. Primerna je za vsakogar, ki želi izboljšati funkcionalnost svojega telesa in se napolniti s pozitivno energijo. 

Cilji: Izboljšanje telesne drže Večja stabilnost telesa Čvrsto telo Večja funkcionalnost telesa Manjše tveganje za poškodbe Pridobivanje moči in vzdržljivosti Izboljšanje koordinacije in ravnotežja Izguba odvečne maščob 

Je zabaven in zelo efektiven trening.

  • Fitnes

    Vadba v fitnesu je primerna za vsakogar, za moške in ženske, začetnike, rekreativce, vrhunske športnike, za profesionalne bodybuilderje, za osebe po operacijah z rehabilitacijskim programom in za osebe z različnimi zdravstvenimi težavami. Zgornjih starostnih mej v fitnesu ni.

  • Skupinska vadba

    Naj leta ne bodo ovira za nikogar, zavedajte se, da je življenje s športom lepše! Programi so namenjeni za celotno populacijo, od najmlajših do starejših, za moške in ženske, za tiste ki so že fit kot tudi za tiste, ki to želijo postati. Priporočam vam, da se pred prvim obiskom posvetujete z vaditeljem aerobike, ki vam bo razložil pomen posameznih programov in tako boste na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev našli ustrezno vadbo za vas.

  • ANTIGRAVITY

    Antigravity je ples svobode gibanja in sile težnosti, je revolucionarna vadba, ki jo je skrbno razvijal Christopher Harrison – ustanovitelj Antigravity. Christopher pravi: „Če lahko vi začasno izklopite zdrav razum, vam jaz zagotavljam, da lahko izboljšate zdravje, postanete srečnejši in osebno zrastete v le eni učni uri.“ Točno to je antigravity, dobesedno vas povzdigne, zapelje, popelje, odnese in nato prizemlji v pristanku na trdnih tleh.

  • Thor dvorana

    Basic Thor sistem vas bo v nekem časovnem okviru popeljal skozi učenje gibov, ki se jih boste med treningi naučili pravilno izvajati. Povdarek je na kvaliteti gibov in periodizaciji. Basic Thor je lahko vaša odskočna deska za nadaljnje športno udejstvovanje pri ostalih programih, lahko pa je to tudi sistem, ki vas bo okupiral za daljši čas.