TNZ

TNZ (trebuh–noge–zadnjica) je nizko do srednje intenzivna vadba, ki je namenjena predvsem krepitvi in oblikovanju trebuha, nog in zadnjice. Za dodatno obremenitev nog in zadnjice aerobni del izvajamo na stepu (stopnički), na in čez katerega stopamo v enostavnih kombinacijah ob zabavni glasbi. Aerobnemu delu sledijo vaje za krepitev mišic trupa, nog in zadnjice, ki se izvajajo z različnimi pripomočki ali brez.
TNZ vadba je sestavljena iz dveh delov. Prvi del vadbe predstavlja aerobni del. Pri aerobnem delu telo z enostavno koreografijo (elementi) najprej ogrejemo in pripravimo na napore, nato pa s pomočjo "poskočnejše" koreografije dvignemo srčni utrip. Izvaja se koreografija ob ritmični glasbi na tleh ali na stepu. Drugi del vadbe predstavljajo krepilne vaje. Kot že kratica TNZ pove, se posvetimo z izbranimi krepilnimi vajami predvsem trebuhu, nogam in zadnjici. Pri vajah povečujemo obremenitev s pomočjo različnih pripomočkov, kot so ročke, elastike,...
Oblikovanju"kritičnih"predelov posvetimo več časa, seveda pa ne zanemarimo tudi rok in hrbta. Na koncu ure sledi raztezanje vseh mišic, ki smo jih obremenili.
Glavni cilj vadbe je oblikovanje telesa (predvsem trebuha, nog in zadnjice), povečanje mišične mase, zmanjševanje maščobnih oblog, izguba odvečne teže, izboljšanje fizičnega in psihičnega počutja ... in nenazadnje, da se imamo fino.

Avtor:Nina Petaros
  • Fitnes

    Vadba v fitnesu je primerna za vsakogar, za moške in ženske, začetnike, rekreativce, vrhunske športnike, za profesionalne bodybuilderje, za osebe po operacijah z rehabilitacijskim programom in za osebe z različnimi zdravstvenimi težavami. Zgornjih starostnih mej v fitnesu ni.

  • Skupinska vadba

    Naj leta ne bodo ovira za nikogar, zavedajte se, da je življenje s športom lepše! Programi so namenjeni za celotno populacijo, od najmlajših do starejših, za moške in ženske, za tiste ki so že fit kot tudi za tiste, ki to želijo postati. Priporočam vam, da se pred prvim obiskom posvetujete z vaditeljem aerobike, ki vam bo razložil pomen posameznih programov in tako boste na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev našli ustrezno vadbo za vas.

  • ANTIGRAVITY

    Antigravity je ples svobode gibanja in sile težnosti, je revolucionarna vadba, ki jo je skrbno razvijal Christopher Harrison – ustanovitelj Antigravity. Christopher pravi: „Če lahko vi začasno izklopite zdrav razum, vam jaz zagotavljam, da lahko izboljšate zdravje, postanete srečnejši in osebno zrastete v le eni učni uri.“ Točno to je antigravity, dobesedno vas povzdigne, zapelje, popelje, odnese in nato prizemlji v pristanku na trdnih tleh.

  • Thor dvorana

    Basic Thor sistem vas bo v nekem časovnem okviru popeljal skozi učenje gibov, ki se jih boste med treningi naučili pravilno izvajati. Povdarek je na kvaliteti gibov in periodizaciji. Basic Thor je lahko vaša odskočna deska za nadaljnje športno udejstvovanje pri ostalih programih, lahko pa je to tudi sistem, ki vas bo okupiral za daljši čas.