URNIKI ZA FEBRUAR, VPIS V 2. SEMESTER, PUSTOVANJE V ŠSN

25.01.2017 10:57

Prvi mesec v letu 2017 se že počasi izteka in mi smo pripravljeni na februar. Pa ti? Pridruži se nam na različnih lokacijah in izbiraj med pestro ponudbo vadb. 


URNIKI ZA MESEC FEBRUAR

Urniki za februar so pripravljeni. 
Na želene vadbe se je potrebno prijaviti, zato vas prosimo, da nam svoje prijave sporočite na e-mail info@studio-nina.si.
Urnike najdete tudi na naši spletni strani: http://www.studio-nina.si/urnik.html.

SPREMEMBE V FEBRUARJU:

Vadbe CROSS FITNESS ob ponedeljkih, sredah in petkih, ob 17h, se v februarju ne izvajajo.

Joga 4 fitnes v Šmarjeških Toplicah, ob sredah, se v februarju ne izvaja.

NOVOST: vadba MMD (mišice medeničnega dna) 
MMD ali mišice medeničnega dna so skupina mišic v medenici, ki sestavljajo njeno dno, zato tudi takšno poimenovanje.
Vadba MMD je sestavljena iz vaj, ki krepijo mišice medeničnega dna, kardio vaj brez poskokov in vaj, ki utrjujejo celotno telo. Z urjenjem mišic medeničnega dna lahko občutno zmanjšate ali celo preprečite uhajanje urina. Mišice je mogoče aktivirati z lastno voljo in nima stranskih učinkov, zato je vredno poskusiti z utrjevanjem le teh, preden se začnete zdraviti z drugimi metodami. Po dveh do štirih mesecih bi že morali opaziti izboljšanje.
Torej, če vam niso všeč koreografske vadbe ali pa vadbe, ki so preveč intenzivne z raznoraznimi poskoki, pa si kljub temu želite nekaj narediti za svoje telo in počutje, potem vam je vadba MMD pisana na kožo. 
Vadba MMD je primerna za ljudi različnih starosti in prav tako spolov, zato fantje kar pogumno.

8. FEBRUAR

V sredo, 8. februarja 2017, zaradi praznika odpadejo vse vodene vadbe, fitnes pa je zaprt.


PUSTNI TOREK

Že tradicionalno vas vabimo, da se nam na pustni torek, 28.2.17, na vadbah pridružite v pustnih maskah. Najbolj izvirne in nore maske bodo seveda lepo nagrajene. 
Saj vemo, otroka v sebi je potrebno negovati.


NOVE SEMESTRSKE KARTE

Prvi semester se z mesecem januarjem izteka. Naslednji semester se pričenja s februarjem in semestrske karte za 2. semester je možno kupiti od 23.1.2017 do konca meseca februarja. S semestrsko karto vam zagotavljamo ugodnejše vadbe. Semestrsko karto se lahko poravna v dveh obrokih. Cenike vseh naših kart najdete na naši spletni strani: http://www.studio-nina.si/skupinske-vadbe,130.html.

 

2.SEMESTER

 

PONEDELJEK

TOREK

SREDA

ČETRTEK

PETEK

NEDELJA

FEBRUAR

 

6.2.

13.2.

20.2.

27.2.

 

7.2.

14.2.

21.2.

28.2.

1.2.

8.2. P

15.2.

22.2.

 

2.2.

9.2.

16.2.

23.2.

 

3.2.

10.2.

17.2.

24.2.

 

5.2.

12.2.

19.2.

26.2.

MAREC

 

6.3.

13.3.

20.3.

27.3.

 

7.3.

14.3.

21.3.

28.3.

1.3.

8.3.

15.3.

22.3.

29.3.

2.3.

9.3.

16.3.

23.3.

30.3

3.3.

10.3.

17.3.

24.3.

31.3

5.3.

12.3.

19.3.

26.3.

 

APRIL

 

3.4.

10.4.

17.4. P

24.4.

 

4.4.

11.4.

18.4.

25.4.

 

5.4.

12.4.

19.4.

26.4.

 

6.4.

13.4.

20.4.

27.4. P

 

7.4.

14.4.

21.4.

28.4

2.4.

9.4.

16.4. P

23.4.

30.4.

MAJ

1.5. P

8.5.

15.5.

22.5.

29.4.

2.5. P

9.5.

16.5.

23.5.

30.4

3.5.

10.5.

17.5.

24.5.

31.5.

4.5.

11.5.

18.5.

25.5.

5.5.

12.5.

29.5.

26.5.

7.5.

14.5.

21.5.

28.5

 

Datumi označeni z rdečo, so prosti dnevi in prazniki, ko vodenih vadb ne bo. 
- V drugem semestru so v aprilu zaradi praznikov trije ponedeljki. Manjkajoči ponedeljek lahko nadomestite tekom semestra z vadbo po vaši izbiri.
- V aprilu so zaradi praznikov trije četrtki, vendar se dnevi pokrijejo s petimi četrtki v marcu, ravno tako velja za petke. 
- Zaradi prostih dni so v aprilu le tri nedelje, manjkajočo uro lahko nadomestite tekom semestra z vadbo po vaši izbiri. 

Avtor:Nina Petaros
  • Fitnes

    Vadba v fitnesu je primerna za vsakogar, za moške in ženske, začetnike, rekreativce, vrhunske športnike, za profesionalne bodybuilderje, za osebe po operacijah z rehabilitacijskim programom in za osebe z različnimi zdravstvenimi težavami. Zgornjih starostnih mej v fitnesu ni.

  • Skupinska vadba

    Naj leta ne bodo ovira za nikogar, zavedajte se, da je življenje s športom lepše! Programi so namenjeni za celotno populacijo, od najmlajših do starejših, za moške in ženske, za tiste ki so že fit kot tudi za tiste, ki to želijo postati. Priporočam vam, da se pred prvim obiskom posvetujete z vaditeljem aerobike, ki vam bo razložil pomen posameznih programov in tako boste na osnovi vaših želja in vadbenih ciljev našli ustrezno vadbo za vas.

  • ANTIGRAVITY

    Antigravity je ples svobode gibanja in sile težnosti, je revolucionarna vadba, ki jo je skrbno razvijal Christopher Harrison – ustanovitelj Antigravity. Christopher pravi: „Če lahko vi začasno izklopite zdrav razum, vam jaz zagotavljam, da lahko izboljšate zdravje, postanete srečnejši in osebno zrastete v le eni učni uri.“ Točno to je antigravity, dobesedno vas povzdigne, zapelje, popelje, odnese in nato prizemlji v pristanku na trdnih tleh.

  • Thor dvorana

    Basic Thor sistem vas bo v nekem časovnem okviru popeljal skozi učenje gibov, ki se jih boste med treningi naučili pravilno izvajati. Povdarek je na kvaliteti gibov in periodizaciji. Basic Thor je lahko vaša odskočna deska za nadaljnje športno udejstvovanje pri ostalih programih, lahko pa je to tudi sistem, ki vas bo okupiral za daljši čas.